loading...
text & music
sadegh بازدید : 20 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

تکست آهنگ فریاس یاس
خواننده یاس

wordtext.rozblog.com




می خونموسکوتمو دار می زنم
من می مونمو سعودم مو جارمی زنم
بال می زنم به اوج

می دونم تو هم توی دلت عقده هایی داری
عقده هایی که اومدن از نقطه های تاریک
تو هم مثل من دل سوخته از نقره های داغی
که هک کرده اسم مارو نخبه های یاغی
الآن دوازده شب از صب پایه کاریم بازم
روبه رو شدیم با صفره های خالی
این حرف ها شدن مشتی گفته های عادی
تو هم پری از این حفره های مادی
خیابونا پر از مشتی کاسب پست
پر از آدمای محتاجه کاسه به دست
پر از آدمای خردمند تحصیل کرده
که زندگی انتهارو بهش تحمیل کرده
پر از آدمای سخت کوش کارگر
که کاغذ فردای روشنو پاره کرد
ر از کسی که دنباله پول کلی گشت
در آخر رسید به فروش کلیه اش
پر از اونا که سال ها خوندن درس های بدن
ناامید گذشتن از مرز های وطن
پر از بغضی که نترکید و اشک نشد
پر از استعداد هایی که کشف نشد
پر از اون کسایی که از خودی فریب خوردند
بعد یه گوشه تک و تنها غریب مردند
پر از پر از من تو قصه های درد بگو تو این لحظه از چی استفاده کرد
از فریاد همین که داد می زنم
من می خونمو سکوتمو دار می زنم
من می مونمو صعودمو جار می زنم
بال می زنم به اوج قصه ها می پرم
از این به بعد حرف دلمو فریاد می زنم
  من می خونمو سکوتمو دار می زنم
من می مونمو صعودمو جار می زنم
بال می زنم به اوج قصه ها می پرم
.
.
.
.
.
.
پایه حرف من بشین بگم چه زجه ها کشیدم
نسل ما چه دیدن قطره اشک ما چکیدن
مردمان بی غم درد مارو دیدن
بی رحم تر شدن بد به حال میهن
چه باید کرد از کی شکایت کرد
از این سرنوشت بد منو شکارم کرد
تقصیر منه که بهش اجازه دادم
فکر می کردم یکی می یا واسه نجات آدم
غافل از این که قلب ها پره ترکشه
که واسه اینا چشمای تو تر میشه
غافل از این که هر کسی گرفتاره دردشه
امیدوارم هر کی گره داره حل بشه
وقتی میبینی قیمتا با قدم های هجومی
پیش می رن به سمت رقم های نجومی
تو مجبوری که به سقوتت پا بدی
چون که تو هنوزم اصیره حقوق ثابتی
یعنی تنها چیزی که سمت تو سرازیره دره
که تموم وجودتو سراسیمه کرده
بهم بگو توی این مسیر آیا چراغی می تونه
که راهو نشون بده پس چراهی می مونه
فقط فریاد همین که داد می زنم
من می خونمو سکوتمو دار می زنم
من می مونمو صعودمو جار می زنم
بال می زنم به اوج قصه ها می پرم
 پاپ
بیا با من دلتو به دریا بزن
حرف دلتو فریاد بزن
این تباهی تو این سیاهی اینه درمان درد
بیا با من دلتو به دریا بزن
حرف دلتو فریاد بزن
این تباهی تو این سیاهی اینه درمان درد
فقط فریاد همین که داد می زنم
من می خونمو سکوتمو دار می زنم
من می مونمو صعودمو جار می زنم
بال می زنم به اوج قصه ها می پرم
از این به بعد حرف دلمو فریاد می زنم
  من می خونمو سکوتمو دار می زنم
من می مونمو صعودمو جار می زنم
بال می زنم به اوج قصه ها می پرم
.
.
.
.
.
صدامو داری هر لحظه شروعه تازه است
هر شروع تولدی دوباره است
فریاس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 4,549