loading...
text & music
sadegh بازدید : 28 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

تکست آهنگ وقت رفتن یاس
خواننده یاس و آمین

wordtext.rozblog.com


 سخته حرفم ولی باید رفت
دیگه تمومه دیگه بریدم
دیگه خستم از این که هر چی هی اومدم و نرسیدم
سخته حرفم ولی باید بدونی خستم
 ولی باید بدونی که می رم
 با یه یادگاری رو دستم
 با یه یادگاری رو دستم
سخته رفتن بس که سردم
 من حرف دلای شکستم
من با هر خاطره با غم
می رم با این که وابستم
سخته رفتن تلخه حرفم
ببین من درا رو بستم
من از غروب جمعم
حتی از سکوت صبحم
خستــــــــــم
.
.
.
.
.
سخته حرفم رسده وقت رفتن
 به یا اون روزا که اسمت هر سطر یه دفتر
نقش می بست چشم و اشک خیرست به
فردایی که توی زندگیم یه بخش دیگه است
من نمی دونم بهت نمی یومد
 که خودتو بکشی کنار از کنارمن تو بری تو بری گلم
نخواستی بفهمی که من عاشقتم
فهمیدم حق می دم بهت باشه بخند
به من واقعا که حق داری بخندی
که با اون نگاهت منو به رگباری ببندی
که بدتر از صد تا گلوله سرب داغه
با تو فکر می کردم طلوع صبح آخه
تا وقتی بودی توی زندگی من غم نداشتم
واست تا جایی که تونستم کم نذاشتم
البته خودم می خواستم اینا منت نیست
ولی با تو بودن واسه ی من ممبد ریسکه
دیگه با خاطرات تو دیگه خوشم
پس چون که حتی فکر بی تو بودن کشنده است
بزار برم آخرین سطرم رو بخونی
من می رم تا شاید تو قدرم رو بدونی
.
.
.
.
.
سخته رفتن بس که سردم
 من حرف دلای شکستم
من با هر خاطره با غم
می رم با این که وابستم
سخته رفتن تلخه حرفم
ببین من درا رو بستم
من از غروب جمعم
حتی از سکوت صبحم
خستــــــــــم
.
.
.
.
.
سخته حرفم ولی رسده وقت رفتن
گذشت اون روزا که تو حرفا بودی حرف اول
حس می کردم اخیرا حرفات با خراشه
اون جا بود که فهمیدم این قصه آخراشه
وقت رفتنه وقت دفن قلبمه
و خودت می دونی تمومه الکی جو نده
حرفای تلخت هم که نمک زخممه
و تنها دلخوشیم به قلمه دستمه
  وباز منمو حسرت این که دوباره تنهام
و از خدا حالا می خوام دو بال پرواز
می دونی چندبار گفتم که تو مال باش
بگذریم دیگه از دست در رفته شمار دردام
تو که می دونستی من تکیه گاه محکمتم
بگو با من دیگه چرا د آخه نوکرنم
من که هر دقیقه ام وابسته به دقیقه ی تو بود
من که حتی لباسه تنم به سلیقه ی تو بود
من که دست هیچکی رو با وجودم نمی گرفتم
تو باعث شدی که توی قلبم بمیره نفرت
رسیده وقت رفتن هر چند من از دلت خیلی وقت رفتن
باشه تو بردی و اینا برات افتخارن
تو ختم عالمی و من اند خامم
فک نکنی منم اهل انتقامم
خودم باید دقت می کردم تو انتخابم  
.
.
.
.
.
.
سخته رفتن بس که سردم
 من حرف دلای شکستم
من با هر خاطره با غم
می رم با این که وابستم
سخته رفتن تلخه حرفم
ببین من درا رو بستم
من از غروب جمعم
حتی از سکوت صبحم
خستــــــــــم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 4,559