loading...
text & music
sadegh بازدید : 46 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

تکست آهنگ نیستی یاس و آمین
خواننده یاس و آمین

wordtexe.rozblog.com


نیستی حالم خرابه
تو را با یکی دیگه دیدم
داغون شدم مردم
ولی باز تورو بخشیدم
نیستی دلشوره دارم
می بینم تورو تو چشماش
این تغدیر بی رحم با قلبم
عشق من برو نذار تنهاش
نیستی حاله من خرابه
نیستی دستام سرد سرد
چشمام تورو با اون دید و دلم باور نکرد
نیستی و هوای این گریه
داره بغضمو می شکنه
من مردم و دستای تو قاطل منه
.
.
.
.
.
.
رفتی از این آغوش چه راحت
و باز من و تنها و خاموش چراغم
چه بی اعتنا رفتی هه
نفهمیدم حس من واست یه تفریحه
تو که می دونستی وجود تو ترک درداست
تو که می دونستی نبود تو مرگ فرداست
ولی آروم آروم زیر بارون داغون
قدم می زنم تو هم شادی با اون یازو
سراپا گوش بودم وقتی که تو داشتی حرفی
حالا که بهت نیاز دارم گذاشتی رفتی
باشه منم می ذارم رگ این گردن
که رفتم و دیگه پیشت بر نمی گردم
ولی روزیو می بینم که یارت سیره
از تو با یکی دیگه از کنارت می ره
به هر دستی که بدی می گیری از همون دست
این نفرین من نیست بازیه زمونه است
اون می خواست که دلت با حرفاش خام
صبر کن بزار یکمی یخاش آب شه
وقتی می بینی چه کسی پشت رو بنده
که به احساست بزنه یه مشت کوبنده
.
.
.
.
.
نیستی حاله من خرابه
نیستی دستام سرد سرد
چشمام تورو با اون دید و دلم باور نکرد
نیستی و هوای این گریه
داره بغضمو می شکنه
من مردم و دستای تو قاطل منه
.
.
.
.
.
چقدر با هات حرف دارم و چقدر خرابم
کاش لا اقل بودی می دادی یه خط جوابم
تو که هی می گفتی تا ته خط با هام هستی
چرا رفتی و با درد دستو پاهامو بستی
چرا؟ ها به خدا تا به من حرفی نزنی نمی رم تو چرا واقعا رفتی
لا اقل یه چیزی بگو بگو دوست نداشتم
بگو از خدام بود که تو شب و روزت نباشم
یعنی قصدت از اول این بود که با من نمونی
حرف بزن تو که این قدر نامرد نبودی
چچ چی می گم اون دیگه نیست پیشم
چشم توی این امتحان هم بیست می شم
ولی چرا از سنگ قلبا در این شب تاریک
اصیر کابوسم تو یلدا ترین شب تاریخ
کابوسی که نفسو تو سینه حبس می کنه
می بینم یکی دیگه تنتو لمس می کنه
داره تنم می لرزه واسه ادامه ی خوابم حتی قلم می ترسه
ختم کلام رفتی از این آغوش چه راحت
و باز منمو تنها و خاموش چراغم
.
.
.
.
.
نیستی حاله من خرابه
نیستی دستام سرد سرد
چشمام تورو با اون دید و دلم باور نکرد
نیستی و هوای این گریه
داره بغضمو می شکنه
من مردم و دستای تو قاطل منه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 4,548